Незнам как, но пак си тръгна. Когато потеглих от Кърджали към Несебър, в Ст. Загора тръгна и оттогава не съм имал проблеми. Изобщо незнам кво му има.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблеми с климатика и парното
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщениеНезнам как, но пак си тръгна. Когато потеглих от Кърджали към Несебър, в Ст. Загора тръгна и оттогава не съм имал проблеми. Изобщо незнам кво му има.
Comment
-
Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщениекофти маса...някъде липсва контакт... огледай си пак бушоните
Comment
-
Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщениеОгледал съм ги 10000 пъти. Странното е че сутрин на халдно нямам проблеми с климатика/парното, паркирам колата пред завода, гася колата, пробвам пак климатика/парното, пак нямам проблем. На излизане, следобед в голямата жега, вече съм без парно/климатик, просто няма никой. И вечер, по късничко на хладно, когато излизам, пак имам парно/климатик. Струва ми се че е някой от сензорите, примерно тоя за външната температура...
В най-лютата зима, когато температурите бяха под -7 градуса навън, климатика ми отказваше да стартира. А нали било добре да поработва отвреме на време зимата за да завърти маслото.
Та ако някой термо датчик ти дава големи отклонения, е възможно да не се включва от съображения за сигурност... Ама аз говоря само за електромагнитния съединител на компресора. Тогава пък що и парното ти няма да ти се включва...?
Има нещо много тъпо в цялата работа, дето ни убягва.
Comment
-
Първоначално публикувано от kalvach Покажи съобщениеДоколкото ми е известно при фаза 2 управлението на климатроника и парното е в едно.
Търси проблема главно в него. Мисля, че е там където ти казах (зад десния фар). Ако успееш да се добереш до друго управление за проба ще е супер.
Comment
Comment